Hej Henrik,
Kan du berätta vad ert företag gör?
Coast Communications är en strategisk partner/rådgivare inom kommunikation, med målet att på effektivast sätt hjälpa våra kunder att nå ut med sitt budskap. Både i interna och externa kanaler.
Vad är din roll?
Jag jobbar som skribent och projektledare i första hand. Det kan till exempel innebära att planera den årliga kommunikationen för kunden, men även operativt arbete såsom att skriva och sälja in ett pressmeddelande. Självklart mycket däremellan!
Hur ser en vanlig arbetsdag ut för dig?
Dagarna kan se väldigt olika ut, men ofta möten varvat med administrativt arbete. Att jobba med olika kunder och projekt på samma gång ger en variationsrik arbetsdag vilket är väldigt kul.
På vilket sätt hjälper vår service och lösning ert företag?
Med City Office lösning så får vi mer tid till att fokusera på vår kärnverksamhet.
Hur skulle du beskriva servicen på City Office?
Personalen är otroligt professionell i alla lägen och alltid tillgänglig.
Det bästa med City Office?
Det trevliga bemötandet varje dag!