Varför har Marita på Elmehed, Bergkvist och Partners valt ett kontorshotell för sin verksamhet?

Intervju med Marita Elmehed på företaget Elmehed, Bergkvist och Partners.

HeMarita referensj Marita!

Kan du berätta vad ditt företag gör?
Vi arbetar utifrån ett psykologiskt perspektiv med ledarskapsfrågor, rekrytering,
kompetensförsörjning och konflikthantering.

Vad är din roll?
Konsult, VD och delägare.

Hur ser en vanlig arbetsdag ut för dig?Marita Bild Elmehede
Jag sitter i olika typer av möten antingen på WTC eller ute hos kund.

Varför har du valt att ha kontor i ett kontorshotell?
Det är en perfekt lösning, all service finns tillgänglig. Bemannad reception från 8 – 17 som tar emot besök
och svarar i telefon. Det finns alltid back up på ”hemmaplan” när man själv inte är på plats. Det är också en
stor flexibilitet när det behövs olika storlek på konferensrum.

Varför valde du kontor på just City Office i World Trade Center?
World Trade Center har ett mycket bra läge, närhet till alla typer av kommunikation. Det tar en minut med hissen till
Arlanda Express och fem minuter till T-Centralen. Huset har en spännande arkitektur och det arrangeras
olika typer av konferenser, mässor etc.

På vilket sätt hjälper vår service och lösning ditt företag?
Det är toppenlösning, för att få samma service skulle det behövas minst 2,5 heltidsanställda.

Har du haft liknande kontorslösning tidigare?
Nej, vi har suttit här sedan -92.

Hur skulle du beskriva servicen på City Office?
Professionalitet, serviceorientering och smidighet.

Intervju med Marita Elmehed den 22 april 2015.

 

Läs vidare här för fler referenskunder

Läs vidare här för mer information om vår kontorslösningar