Vi är stolta över att få presentera resultaten från vår årliga kundundersökning för 2016 där våra hyresgäster får tycka till. Våra kunder är viktigast för oss och vi gör därför en kundundersökning en gång per år där man svarar anonymt. Utöver detta så arbetar vi med en personlig och nära dialog med våra kunder för att säkerställa att de trivs på sin arbetsplats och med vår service. Detta årets kundundersökning visar på att majoriteten trivs mycket bra hos oss och vi har faktiskt höjt vårt betyg på alla våra tjänster vilket vi är glada över. Receptionsservice och personalens bemötande utmärker sig med hela 4,7 poäng av 5. Detta tack vare att vi har fantastisk personal som är otroligt professionella, noggranna och har en personlig kontakt med alla våra hyresgäster. Vi fick också värdefull feedback och konkreta förslag på förbättringar vilket vi uppskattar mycket. Vi jobbar ständigt för att vårt kontorshotell ska bli ännu bättre, erbjuda bättre service och en inspirerande mötes- och arbetsplats i Stockholm city.
86% av våra hyresgäster kan tänka sig att rekommendera oss vidare.
92% av våra hyresgäster trivs bra eller mycket bra, resterande svarade ganska bra.
Vi fick 4.4 av 5 poäng i kundnöjdhet
Receptionsservice och personalens bemötande fick 4,7 av 5 poäng.
Tack alla våra kunder som svarat och för värdefull feedback!
Hälsningar från,
Carolina, Gunilla, Nicki och Ditte
City Office